Poproś o ofertę
Potrzebujesz pomocy przy organizacji imprezy? Napisz do Nas, a my się z Tobą skontaktujemy!
Uroczyste otwarcia hali, obiektów sportowych i galerii handlowych
Uroczyste otwarcia obiektów takich jak hale sportowe, galerie handlowe, stadiony, parki rozrywki, czy też hale produkcyjne to standardowy zabieg marketingowy, mający na celu ogólnie rozumianą promocję miejsca. Im huczniej obchodzony jest pierwszy dzień działania centrum handlowego, czy aquaparku, tym więcej potencjalnych klientów się o nich dowie i skorzysta z ich usług. Pierwsze wrażenie jest kluczowe do tego, aby klienci wrócili ponownie.
Organizacja otwarcia obiektu sportowego, galerii handlowej czy nowej hali produkcyjnej jest kwestią wymagającą wielotorowego działania. Osoby spoza branży eventowej mogą nie podołać temu zadaniu. Dlatego też warto powierzyć realizację profesjonalistom. Jeśli szukasz kogoś takiego, to znalazłeś się w idealnym miejscu. Agencja eventowa Top Event zgłasza swoją gotowość do działania! Nasze bogate doświadczenie w realizowaniu różnego rodzaju imprez jest gwarancją tego, że otwarcie galerii handlowej lub obiektu sportowego odniesie prawdziwie spektakularny sukces.
Jakie znaczenie ma uroczyste otwarcie obiektów?
Nowe obiekty sportowe, handlowe i firmowe mają ogromne znaczenie szczególnie dla społeczności lokalnej. To obietnica nowych miejsc pracy i rozrywki. Huczne, uroczyste otwarcie hali sportowej, centrum zakupów lub hali magazynowej to sposób na to, aby o obiekcie dowiedziało się jak najwięcej osób. Atrakcyjna oprawa przyciągnie wielu zainteresowanych i pozwoli w ciekawy sposób zaprezentować możliwości, które potencjalnym odbiorcom może zaoferować nowo powstała instytucja. Setki dodatkowych miejsc pracy lub popularne marki sklepów, które dzięki niej pojawią się w mieście, znacznie ułatwią i uprzyjemnią życie jego mieszkańców. Wielkie otwarcie obiektu kładzie silny akcent na atrakcyjność miejsca. Organizacja specjalnego eventu będzie tego wyraźnym podkreśleniem.
Event otwarcia obiektu jako narzędzie promocji przedsiębiorstwa
Otwarcie nowego obiektu firmy to jeden z najpopularniejszych eventów biznesowych przeznaczonych dla osób spoza jego struktur. Jest ono sposobem na to, aby wypromować markę i wzmocnić jej świadomość w społeczeństwie. Materiały z takiego wydarzenia nadają się doskonale jako content kont firmowych w social mediach. Dzięki temu firma ma szansę dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców. Na event otwarcia warto zaprosić nie tylko lokalną społeczność, ale także przedstawicieli miejscowych władz, kluczowych kontrahentów, pracowników oraz media. Nie można też zapomnieć o atrakcjach. Najlepiej widziane jest połączenie występów znanych artystów oraz innego rodzaju rozrywek. Należy pamiętać o tym, aby w miarę możliwości atrakcje wiązały się z profilem działania obiektu i stwarzały możliwość do prezentacji oferty firmy. Podczas imprezy z okazji otwarcia obiektu można nawiązać współpracę z przyszłymi ambasadorami marki, którzy pomogą jeszcze bardziej wypromować nową inwestycję.
Otwarcie obiektów sportowych z agencją Top Event
Agencja eventowa Top Event to zespół ekspertów, specjalizujących się w różnych dziedzinach. Organizacją eventów zajmujemy się od ponad 15 lat. W ciągu tej ekscytującej przygody zrealizowaliśmy ponad 1000 projektów. Wśród nich znalazły się nie tylko otwarcia galerii handlowych, hal produkcyjnych i obiektów sportowych, ale też imprezy firmowe, gale sportu, jubileusze przedsiębiorstw, imprezy targowe, plenerowe, miejskie. Każde z nich było tworzone z pasją i finezją. Nieodmiennie dbamy o to, aby każdy event, którego organizacji się podejmiemy, był dopięty na ostatni guzik.
W naszym teamie pracują zarówno wykwalifikowani event managerowie, artyści, muzycy, specjaliści od marketingu, prawa i psychologii. Dzięki bogatemu doświadczeniu wiemy dokładnie, jaka jest specyfika tego typu wydarzeń i z jakimi zagrożeniami się wiąże. W związku z tym jesteśmy w stanie w porę zareagować na ewentualne problemy, tak, aby nie miały one wpływu na ostateczny efekt.
Jakie są zadania organizatora eventów z okazji otwarcia obiektów?
Proces organizacji wydarzenia z okazji otwarcia hali sportowej, stadionu, czy galerii handlowej jest skomplikowany i wymaga działań na wielu płaszczyznach. Z racji tego, że tego rodzaju eventy przyciągają zwykle tłumy, w pierwszej kolejności należy ocenić, czy otwarcie danego obiektu będzie traktowane jako impreza masowa. W przypadku imprez artystyczno-rozrywkowych liczba osób obecnych na wydarzeniu wynosi wówczas więcej niż 500 osób. Zazwyczaj należy przyjąć, że event jest imprezą masową i przygotować odpowiednią dokumentację, zezwolenia. Należy zgłosić wydarzenie w wyznaczonym czasie do odpowiednich władz. Oprócz tego do naszych zadań należy m.in.:
- wizja lokalna obiektu i jego infrastruktury, ocena bezpieczeństwa, możliwości podjazdu aut, dostarczających sprzęt techniczny;
- sprawdzenie tras ewakuacyjnych;
- opracowanie szczegółowego scenariusza atrakcji i rozrywek dla uczestników;
- wniesienie wszelkich potrzebnych instalacji, scen, podestów, wybiegów;
- dostarczenie na miejsce wysokiej jakości sprzętu technicznego, oświetlenia, nagłośnienia, telebimów itd.;
- wynajęcie artystów, hostess, konferansjerów, animatorów, obsługi technicznej;
- zatrudnienie firmy ochroniarskiej;
- ścisła współpraca ze służbami medycznymi;
Otwarcie hali sportowej i innych obiektów sportowych – rozrywki
Samo symboliczne przecięcie wstęgi i przekazanie obiektu do dyspozycji szerokiej publiczności trwa chwilę. Jednak nie ma ono żadnego potencjału rozrywkowego, więc do zadań organizatora należy opracowanie szczegółowego scenariusza rozrywek, które zapadną uczestnikom w pamięć. W przypadku otwarcia obiektów sportowych atrakcje powinny być związane z dziedziną sportu i turystyki. Może być to pokazowy mecz na stadionie, konkursy związane z różnymi dyscyplinami, w których do wygrania będzie niezbędny sprzęt sportowy. Oprócz tego jak w przypadku większości eventów świetnie sprawdzają się drobne instalacje i gry, takie jak fotobudki, fotościanki, refleksomierze, trampoliny eurobungee i inne dmuchańce dla najmłodszych. Program rozrywek powinien być dostosowany do różnych grup wiekowych, tak aby odbiór całego eventu był dla wszystkich jednakowo atrakcyjny.
Otwarcie galerii handlowych – atrakcje
W przypadku otwarcia galerii handlowych wachlarz dostępnych atrakcji również jest bardzo duży. Z najlepszym odbiorem spotykają się zazwyczaj koncerty i inne pokazy artystyczne. Występy grupy cyrkowców, czy profesjonalnych grup tanecznych przyciągają zawsze tłum widzów. Taki event nie może obejść się także bez konkursów z nagrodami. Niespodziankami dla zwycięzców mogą być np. bony zakupowe do wykorzystania w sklepach i salonach. W zależności od budżetu możesz zorganizować także loterię, w której nagrodą główną będzie coś spektakularnego, jak np. samochód.
Oprócz tego w przypadku centrów handlowych warto pomyśleć o rozrywkach, które dostępne będą przed budynkiem. Może to być możliwość skoku na bungee, krótkiego lotu balonem, czy też pokaz fajerwerków po zmroku. Bez względu na to, co wybierzesz z naszych propozycji uatrakcyjnienia wydarzenia otwarcia, pamiętaj o tym, aby rozrywki były zróżnicowane i kreatywne. Im więcej emocji dostarczysz uczestnikom imprezy, tym dłużej będą ją wspominać i tym chętniej odwiedzą ponownie galerię.
Agencja Top Event – kontakt
Jeśli chcesz skorzystać z naszego doświadczenia w realizacji imprez otwarcia obiektów, skontaktuj się z nami mailowo (biuro@topevent.pl), poprzez formularz na stronie głównej lub telefonicznie (+48 500 444 422). Zapraszamy!
biuro@topevent.pl