Agencja Eventowa TOP EVENT

Potrzebujesz pomocy przy organizacji imprezy? Napisz do Nas, a my się z Tobą skontaktujemy!








Dni Miasta - miejskie imprezy masowe z Top Event

Impreza z okazji święta miasta to stały punkt w kalendarzu wydarzeń każdej większej miejscowości. To cykliczny, wyczekiwany przez mieszkańców event, będący obietnicą dobrej zabawy i spektakularnych rozrywek. Dni miasta zawsze cieszą się dużą popularnością i przyciągają tłumy. Atrakcje planowane są tak, aby zarówno najmłodsi, młodzież, jak i dorośli znaleźli coś dla siebie w programie wydarzenia.

Ze względu na zasięg oraz zaawansowane procesy realizacyjne, organizacją takiego wydarzenia powinni zająć się profesjonaliści. Agencja eventowa Top Event to eksperci w eventowym fachu. Spod naszych rąk wychodzą absolutnie topowe imprezy. Jesteśmy nie tylko piekielnie doświadczeni, ale także kreatywni i zaangażowani w swoją pracę. Do każdego projektu podchodzimy z pasją i entuzjazmem. Kochamy robić eventy, dlatego Twoja impreza z okazji dni miasta będzie w naprawdę dobrych rękach!

Organizacja imprez w mieście z agencją Top Event

Agencja eventowa Top Event z Warszawy jest profesjonalnym organizatorem wydarzeń i eventów. Działamy na terenie całego kraju, dojeżdżamy do klientów bez względu na odległość. Organizacją różnego rodzaju imprez zajmujemy się od ponad 15 lat. To prawie dwie dekady ekscytujących projektów, które przyniosły nam wiele satysfakcji i renomę w środowisku branżowym. Nasi klienci to znane instytucje, władze miast, korporacje i przedsiębiorstwa znane w Polsce i na świecie. Nie boimy się realizacji trudnych i wymagających. Zawsze stawiamy sobie wysoko poprzeczkę. Każdy nasz projekt, bez względu na to, czy są to dni miasta, czy konferencja firmowa, jest dopracowany w najmniejszym szczególe.

Nasz zespół tworzą wykwalifikowani event managerowie, specjaliści od techniki estradowej, byli muzycy, którzy znają scenę od podszewki. Nad kwestiami formalnymi, uzyskiwaniem zezwoleń itp. czuwają prawnicy, a nad kwestiami artystycznymi sprawują pieczę specjaliści od marketingu i psychologii. Powierzając nam realizację dni miasta, masz pewność, że Twoja impreza będzie zrealizowana z aptekarską precyzją, a spektakularne atrakcje na długo pozostaną w pamięci uczestników wydarzenia!

Dni miasta – charakterystyka wydarzenia

Dni miasta trwają zazwyczaj 2-3 dni. Świętowanie odbywa się w wiosenno-letnie weekendy, kiedy jest szansa na ładną pogodę. Bo dni miasta to w przeważającej większości przypadków imprezy plenerowe, jedynie niektóre rozrywki towarzyszące mogą odbywać się w zamkniętych obiektach i instytucjach kultury. Największe atrakcje ulokowane są zazwyczaj w centrum, na głównych placach, stadionach lub w parkach.

Głównymi atrakcjami są najczęściej koncerty gwiazd, bo to muzyka z wielkiej sceny przyciąga zawsze najwięcej zainteresowanych. Występy zaczynają się zwykle pod wieczór, ale inne rozrywki i pokazy towarzyszące planowane są już na godziny wczesnopopołudniowe. Kluczem do sukcesu imprezy z okazji dni miasta jest dobrze przemyślany plan, uwzględniający aktywność poszczególnych grup wiekowych w konkretnych porach dnia. Niespodzianki i zabawy dla rodzin z dziećmi planuje się zawsze od południa do wieczora, podobnie jak rozrywki dla seniorów.

Dni miasta – impreza masowa

Każde dni miasta, które są wydarzeniem otwartym, należy traktować jako imprezę masową. Według ustawy w przypadku wydarzeń w plenerze (a takie są zazwyczaj święta miejskie) liczba uczestników musi przekroczyć 1000. Zdarza się to niemal w każdym przypadku, więc automatycznie należy założyć taki scenariusz i zdobyć zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej. Szczegółowe wytyczne co do organizacji określane są w "Ustawie o bezpieczeństwie imprez masowych". Na szczęście nie musisz zagłębiać się w jej treść, ponieważ lata doświadczeń sprawiły, że my mamy ją w małym palcu. Nasi eksperci od aspektów prawnych czuwają nad formalnościami na każdym etapie realizacji dni miasta.

Aspekty realizacji imprezy miejskiej

W ramach organizacji imprezy miejskiej przeprowadzamy szereg działań, które dopiero odpowiednio skoordynowane i perfekcyjnie wykonane są gwarancją sukcesu. Cały proces jest żmudny i wymagający, choć dla nas za każdym razem jest to ekscytujące wyzwanie, do którego podchodzimy z niemałym entuzjazmem. Oto niektóre z kwestii, które należą do naszych obowiązków, jako organizatora imprezy miejskiej w Twojej miejscowości:

  • złożenie wniosku o wydanie zezwolenia na organizację imprezy masowej;
  • uzyskanie wszelkich wymaganych prawnie licencji, pozwoleń, ubezpieczeń;
  • stworzenie planu rozmieszczenia służb porządkowych oraz służb informacyjnych;
  • przygotowanie dokładnego scenariusza artystycznego całego eventu;
  • drobiazgowa wizja lokalna obiektu lub terenu imprezy, aby wykluczyć wszelkie zastrzeżenia do stanu technicznego obiektu lub przestrzeni miejskiej;
  • oznaczenie dróg dojścia i rozchodzenia się osób;
  • dostarczenie na miejsce sprzętu i środków potrzebnych do zabezpieczenia imprezy masowej;
  • współpraca z urzędem miejskim, inspektorem sanitarnym, służbami medycznymi, strażą pożarną, policją itd.;
  • angaż artystów i wykonawców;
  • wzniesienie scen i innych instalacji typu wybiegi, podesty;
  • podział terenu na strefy, wyznaczenie punktów gastronomicznych, miejsc na stoiska handlowe, stref sanitarnych;
  • dostarczenie sprzętu technicznego;
  • reklama eventu w mediach;
  • zatrudnienie obsługi technicznej, konferansjerów, hostess itp.;
  • i wiele innych!

Dni miasta – atrakcje dla uczestników

W przypadku imprez masowych organizowanych cyklicznie, takich jak dni miasta, łatwo z roku na rok ocenić, które atrakcje podobają się uczestnikom, a z których można w kolejnych edycjach zrezygnować. Dopasowanie rozrywek do potrzeb społeczności jest bardzo ważne dla sukcesu całego wydarzenia.

Jak już wspominaliśmy, w przypadku święta miasta najbardziej popularną atrakcją są koncerty. Zwykle pojawia się ich na scenie kilka, a ostatnia w kolejności jest gwiazda dużego formatu. Show popularnych muzyków przyciąga zazwyczaj największą publiczność. Jednak nie samą muzyką żyją dni miasta, dlatego obok muzycznej uczty warto zadbać o dodatkowe niespodzianki.

W Top Event jesteśmy otwarci na wszelkie pomysły. Lubimy wyzwania i realizacje trudne, dlatego jeśli chcesz, aby Twoje miejskie święto było naprawdę spektakularne, powiedz nam o tym! Wspólnie wymyślimy nietypowe rozrywki i zaplanujemy pokazy artystyczne, które wywołają niemały zachwyt wśród widzów. Znamy na wylot polskie środowisko artystyczne, dlatego wiemy, kto jest w stanie zrobić na scenie niezapomniane show!

Dodatkowe atrakcje na dni miasta, które możemy zaproponować to m.in.:

  • pokazy tańca z ogniem;
  • popisy motocyklowe;
  • kabaret lub stand-up;
  • pokazy laserowe;
  • fajerwerki;
  • wizualizacje oparte na mappingu;
  • skoki na bungee;
  • loty balonem;
  • slackline;
  • mobilne escape roomy;
  • wesołe miasteczko;
  • trampoliny, dmuchane labirynty i inne dmuchańce dla dzieci;
  • i wiele innych!

Agencja Top Event – kontakt

Agencja eventowa Top Event z Warszawy działa na terenie całej Polski. Organizujemy wydarzenia wszędzie tam, gdzie zaproszą nas nasi klienci. Skontaktuj się z nami poprzez formularz na stronie głównej, mailowo (biuro@topevent.pl) lub telefonicznie (+48 500 444 422). Zapraszamy!

+48 500 444 422

biuro@topevent.pl